Basilio
Mozambique
O que me inspira é a vontade de ver as coisas a melhorarem, de ver a juventude e os cidadãos em geral usufruirem dos seus direitos, de ver jovens unidos em torno de causas nobres, com vontade de lutar e de vencer com determinação e coragem.
O que me inspira são ideiais de homens heróicos que sacrificaram-se por causas de liberdade, de justiça e de bem estar dos seus povos, é a necessidade de prosseguir com novos ideais, baseados na actualidade.
( lire plus...)
Mali Bickley
Canada
Students are constantly being bombarded with IT in their lives. They come to school as digital natives and we are their immigrants. We need to teach and learn using these tools, as they are using them anyway. We need to guide them through this shift in education, or we will have a group of unmotivated, disengaged youth. By having them connect, collaborate, communicate and share by using such tools as TIGed collaborative classes and other tools, we can engage them as they prepare to become... ( lire plus...)
|